باربدباربد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شازده کوچولو

تکون بخور

1391/4/30 14:31
نویسنده : مامانی
222 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامانی !

 از چند هفته پیش تکون خوردن شما شروع شد اولش حرکتت تقریبا نامحسوس بود مثل ترکیدن حباب که به ندرت میتونستم احساسش کنم ناراحت

همین موضوع هم من و بابایی رو نگران کرد آخه میدونی شما نفس من و بابایی هستی وکوچیک ترین مسئله ای که به  سلامتی شما مربوط میشه برای ما خیلی خیلی مهمه .

پس خیلی زود رفتیم پیش دکترت . وقتی خانوم دکتر سونوگرافی کرد گفت : مشکلی نیست نی نی شما سالمه فقط یه خورده آرومه که این هم خیلی خوبه .

من و بابایی خیلی خوشحال شدیم و خدا رو شکر کردیم .لبخند

اما گل من !

میدونی هر موقع که من قربون صدقه شما میرم و میگم الهی فدای بچه ام بشم که ایقدر آرومه خاله فروغ چی میگه ؟

میگه : از آن نترس که هایهو دارد از آن بترس که سر به تو دارد  چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)