باربدباربد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

شازده کوچولو

چی صدا کنم تو رو . . .

1391/5/3 2:03
نویسنده : مامانی
229 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام !

امروز شما بیست و دو هفته و سه روزه که تو دل مامانی .

دیروز 1/5/1391 برای ما روز خیلی مهمی بود .  برای اینکه قراربود سونوی 22 هفته سلامت جنین انجام بدیم .

که با این سونو هم خیالم  از سلامتی شما راحت میشد و هم جنسیت شما بعد از شش ماه انتظار برای ما مشخص میشد .

دیروز راس ساعت 11 من و بابایی و عزیز جون تو مطب خانوم دکتر حضور داشتیم . ( البته شما هم همراه ما تو دل مامانیتون بودید . )

دل تو دلم نبود تا هر چی زودتر هیکل قشنگت صحیح و سالم توی مانیتور ببینم .

خلاصه ساعت 12 بود که نوبت ما شد و رفتیم داخل اتاق سونو .

من روی تخت دراز کشیدم وبابایی و عزیز بالای سرم ایستاده بودن و حرکت شما رو توی مانیتور تماشا میکردن .

با هر بار تکون خوردنت عزیز و بابایی قربون صدقه ات میرفتن و من هزار بار خدا رو شکر میکردم که شما سالمی .

خانوم دکتر همه اندام بدنت رو بررسی کرد از فرق سرت تا نوک انگشتای پات .

خدا رو شکر همه چیز عالی بود . وزن گیری خیلی خوبی هم داشتی . باز هم خدا رو شکر .

راستی نفس مامان !

تازه اونجا بود که ما فهمیدیم شما پسر کاکل زری مامان و بابا هستی .

از اون موقع به بعد ما دیگه شما رو صدا میکنیم آقا  باربد niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد فرهام
20 شهریور 91 0:33
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php سلام خاله جونی میشه به ادرسی که دادم بیایین و یه رای به پسری بدین شماره عکس 42 محمد فرهام ممنون میشم زودبیایین که دیر نشه